هشدار مهم برای مردم؛ با پول نقد به پمپ بنزین بروید!

در پی ادامه برخی اختلالات در خدمات بانکی، سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور نسبت به احتمال ناموفق بودن تراکنش‌های الکترونیکی در پمپ‌بنزین‌ها هشدار داد و از مردم خواست تا اطلاع ثانوی با پول نقد یا در صورت امکان از روش کارت به کارت برای پرداخت بهای سوخت استفاده کنند.

به گفته وی، اگرچه طی روزهای گذشته با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و همراهی جایگاه‌داران، مشکلات موجود تا حد زیادی مدیریت شده بود، اما از امروز شرایط پیچیده‌تر شده و احتمال موفقیت تراکنش‌های بانکی در برخی جایگاه‌ها کاهش یافته است.

وضعیت پرداخت در جایگاه‌های سوخت

رضانواز اعلام کرد طی روزهای اخیر هم برای جایگاه‌هایی که منابع مالی غیرقابل دسترس در برخی بانک‌ها داشتند و هم برای مردم، مشکلاتی در پرداخت بهای سوخت ایجاد شده بود که با مساعدت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و صبوری مالکان و کارکنان جایگاه‌ها، شرایط تا حدی کنترل شده است.

او افزود: با این حال از امروز وضعیت سخت‌تر شده و برای جلوگیری از بروز مشکل، مردم باید با پول نقد مراجعه کنند یا در صورت امکان از روش کارت به کارت استفاده کنند.

احتمال پایین موفقیت تراکنش‌های بانکی

وی تأکید کرد: امکان انجام تراکنش در شرایط خاص برای کارت‌های بانکی و دستگاه‌های کارتخوان وجود دارد، اما احتمال موفقیت این تراکنش‌ها پایین است و ممکن است پرداخت‌ها با خطا مواجه شود.

بیشتر بخوانید  بازی ایران و مصر کی است؟ / روز و ساعت بازی ایران و مصر جام جهانی ۲۰۲۶

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت همچنین خاطرنشان کرد: همکاری مردم می‌تواند در مدیریت بهتر شرایط فعلی نقش مهمی داشته باشد.

تلاش برای رفع مشکل

به گفته وی، مسئولان حوزه بانکی و دستگاه‌های مرتبط در حال تلاش برای رفع اختلالات هستند و اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه به‌صورت رسمی انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا